воскресенье, 10 февраля 2013 г.

графік роботи методичного кабінету в дошкільному закладі

Змст методично роботи в заклад будуться на основ державних документв про освту, науково-педагогчних дослджень, навчальних планв, програм, новинок психоголо-педагогчно лтератури, нструктивно-методичних матералв з проблем органзац методично роботи Миколавського обласного нституту пслядипломно педагогчно освти, вдповдно до плану роботи мського науково-методичного центру. Велика увага придляться спрямуванню зусиль педагогчного колективу на реалзацю сучасного особистсно орнтованого пдходу до дтей, який передбача формування у дитини здбностей  бажання усвдомлювати себе як особистсть. Ц домнуюч де викладен у Концепц розвитку дошкльного навчального закладу 14 «Дзвночок» на 2009-2014 н.р., обговорюються на педагогчних радах, педагогчних читаннях, пд час ндивдуальних  групових консультацй, на х основ здйснються корекця педагогчного стилю роботи вихователв. Творчим надбанням нашого закладу стали конкурсн матерали «Дошкльний навчальний заклад як центр розвитку дитини», як були представлен в грудн 2009 року на Мжнароднй виставц «¶нноватика в освт Украни». За розробку  упровадження нновацйних освтнх технологй колектив нагороджений Дипломом Мнстерства освти  науки Украни та Академю педагогчних наук Украни. За вагомий внесок у модернзацю нацонально системи освти «Дзвночок» отримав Диплом, за представлен матерали на Мжнароднй виставц «Сучасн навчальн заклади -2010р». Професйному зростанню педагогчних працвникв закладу сприяють курси пдвищення квалфкац при МО¶ППО, вдвдування обласних та мських семнарв, мських методоб днань, самоосвта.У координац методично роботи закладу провдна роль належить мському науково-методичному центру. Вс педагогчн працвники закладу  членами мських методичних угруповань, де системно пдвищують свою професйну майстернсть через участь у рзномантних формах засдання: длов та педагогчн гри, треннги, майстер-класи, кругл столи тощо. В дошкльному заклад створен належн умови для пдвищення професйного рвня та формування нновацйно компетентност педагогв. Вдало поднанн колективн, групов та ндивдуальн форми методично роботи сприяють ефективному росту фахово майстерност педагогв. Вдповдно до рчного плану в заклад створена творча група, яка працю над вивченням нновацйних технологй, опрацюванням актуальних для дошкльного закладу питань та впровадженням х в практику роботи з дтьми. Як результат сво роботи у 2009 роц творча група презентувала досвд з теми: «Створення системи духовно морального виховання в рзних видах дяльност». Враховуючи, що одню з найважливших складових розвитку держави  моральне виховання дтей  молод була упорядкована збрка «Спльна робота вихователв та батькв у морально-етичному вихованн дтей дошкльного вку». Методичною особливстю пропоновано збрки з морально-етичного виховання у дошкльному заклад  те, що в одночас з розвитком моральних взамостосункв у родин, в колектив вдбуваться творчий розвиток особистост дитини, формуться здатнсть сприймати добро, справедливсть та красу довклля. Запропонований матерал  одним з ефективних шляхв запровадження у життя державно полтики у галуз виховання дтей. В збрц «Спльна робота дошкльного закладу та см  з розвитку художньо-мовленнво дяльност дтей» сплановано та упорядковано матерали з досвду роботи вихователв. Дан матерали були представлен на мському конкурс на кращий методичний посбник з укрансько мови, лтератури, етнограф, мистецтвознавства та отримали Диплом у номнац «Посбники, пдручники для спецкурсв та факультативв». В установ працюють чотири вихователя, як мають звання «Вихователь-методист», свй досвд роботи кожен з них представив у збрках. - «¶ зазвучить музика в душ» - досвд музичного кервника С.В.Кутузово;- «Вд фантаз до творчост» - досвд вихователя з зображувально дяльност Н.В.Сокирко;- «Вд еколог природи до еколог душ» - досвд вихо- вателя групи Л.Б.Заволоки;- «Фзкультурно-оздоровча робота в ДНЗ» - описовий звт вихователя з фзкультури С.¶. Каптаненко. Важливою й найефективншою формою методично роботи з вихователями  проведення як у межах дошкльного закладу, так  мста вдкритих занять. А.С.Макаренко наголошував, що як би людина успшно не закнчила вуз, якою б талановитою не була, якщо не буде вчитись на досвд, нколи не стане хорошим педагогом. Тому кожен педагог готу вдкрит заняття. Вимога до занять така: вони мають вдповдати сучасним вимогам. Тобто бути нтегрованими з використанням нновацйних технологй. Заняття вдвдують  досвдчен педагоги  молод, бо жодна порада, пояснення не допоможуть так, як демонстрування показу. На педрад, семнар, в мжсемнарський перод завжди використовумо нтерактивну длову гру, бо гра  ефективною формою навчання, дозволя вдтворити в навчальних умовах реальну педагогчну дяльнсть, мтувати реальн чи умовн педагогчн ситуац й процеси, програвання яких дозволя педагогам шляхом активно взамод приймати самостйн ршення, набувати конкретних професйних умнь, досвду мовленнвого сплкування. Одню з масових форм методично роботи в заклад  органзаця виставок педагогчно майстерност «Педагогчний вернсаж». Це виставки по тематиц педагогчних рад, методичних посбникв з рзних напрямкв розвитку дтей дошкльного вку тощо.

Автор: опублковано: , переглядв: 5123

Методична робота в дошкльному навчальному заклад

Завантаження. Зачекайте, будь-ласка...

Методична робота в дошкльному навчальному заклад » Дошкльний навчальний заклад 14, "Дзвночок", м.Вознесенськ

Комментариев нет:

Отправить комментарий